commande passée towerhobbies

Vos bons plans sur le net.
rexasso
Messages : 1811
Enregistré le : jeu. sept. 27, 2007 21:10 pm

Re: commande passée towerhobbies

Message par rexasso »

il a envoyé un mail pour annuler la commande et il en a fait une nouvelle.
abenji95
Messages : 141
Enregistré le : sam. déc. 31, 2005 23:30 pm
Localisation : Cergy
Contact :

Re: commande passée towerhobbies

Message par abenji95 »

re,
j'ai supprimé ma commande et j'ai recrée un compte avec le même non pour l'utilisateur et le nom de la cb
et 1à min après ma commande je reçois encore le même email !


Thank you for placing an order with Tower Hobbies.

We regret that we were unable to process your order (Order Number 062 909554) as we could not obtain authorization for the charge.

We appreciate the time you spent finding just what you wanted at Tower Hobbies. We know how fun the hobby is and can't wait to share the experience with you! We will be happy to fulfill your order if you provide us with an alternate method of payment. Tower Hobbies accepts Discover, MasterCard and Visa credit cards.

For security reasons, please do not send credit card information via email. You may call us at (217) 398-3636 or fax us at (217) 356-6608 with a different credit card number.

Unfortunately, if we have not heard from you within 48 hours we will cancel your original order. After that, you may replace your order by using another credit card. Our web site is available 24 hours a day, seven days a week for you to place a credit card order.

Thank you for choosing Tower Hobbies, the industry leader in supplying hobby-related products. We look forward to hearing from you soon.


aidez moi svp car la je sais vraiment pas quoi faire !
+
rexasso
Messages : 1811
Enregistré le : jeu. sept. 27, 2007 21:10 pm

Re: commande passée towerhobbies

Message par rexasso »

demande leur à eux quelle est la raison du refus.
patrick34
Messages : 1696
Enregistré le : dim. nov. 06, 2005 12:29 pm
modèle(s) possédé(s) : MTA4 S28
Localisation : Montpellier

Re: commande passée towerhobbies

Message par patrick34 »

La carte bleu est Visa bien sûr?
abenji95
Messages : 141
Enregistré le : sam. déc. 31, 2005 23:30 pm
Localisation : Cergy
Contact :

Re: commande passée towerhobbies

Message par abenji95 »

j'ai été voir ma banque il on fait une manipe sur ma carte je refais la commande dans 48h pour que les changements soit bien validés !
J'espère que cette fois sa va marcher

patrick34 a écrit :La carte bleu est Visa bien sûr?
of course mais merci d'essayer de chercher une solution !
rexasso a écrit :demande leur à eux quelle est la raison du refus.

en gros il n'ont pas l'accord de ma banque
et merci beaucoup a toi rexasso car si ji arrive c'est grâce a toi
abenji95
Messages : 141
Enregistré le : sam. déc. 31, 2005 23:30 pm
Localisation : Cergy
Contact :

Re: commande passée towerhobbies

Message par abenji95 »

bon j'ai refais ma troisième commande et encore un refus pour une nouvelle raison cette fois .... :evil:




Thank you for your recent credit card order from Tower Hobbies.

We have obtained authorization for your order, however we have been unable to process the order (Order Number 063 919738) . We have attempted to verify your credit card security code with your bank, however they do not support this service at this time.

We will need one of the following pieces of information so we can proceed with your order:

The authorization number used on this transaction. (We strongly recommend this option as the highest level of protection for you.) Every credit card transaction receives an authorization number. This number is confidential and only the credit card holder can contact their bank to obtain this information. Please contact your credit card issuing bank and tell them you need the authorization number on the order placed with Tower Hobbies. Once you have this number, you will need to provide it to us for verification.

OR

A copy of a photo ID. This needs to be an official ID. Example: Drivers license or passport. It will need to include your name and picture. We also require a copy of the front of your credit card. Note: email and faxes are not secured. You can rest assured that after we have reviewed the copy, we will shred it in a secure manner.

Whichever method you choose may be emailed, faxed (800-637-7303 or 217-356-6608) or mailed to us at Tower Hobbies, PO Box 9078, Champaign, IL 61826-9078. Please put Attention: Kim Johnson. When you supply this information, be sure to include your Tower Hobbies customer number or your order number so that we can assist you promptly.

We appreciate your time and your business with us.

Thank you for choosing Tower Hobbies, the industry leader in supplying hobby-related products. We look forward to hearing from you soon.




je vai allez a ma banque demain on verra bien
vous avez deja eu cet email ??? que dois je faire ????


merci benj
rexasso
Messages : 1811
Enregistré le : jeu. sept. 27, 2007 21:10 pm

Re: commande passée towerhobbies

Message par rexasso »

Non tres bizarre. Ta banque ne doit pas trop pratiqué l'international ou plutot il t'offre un service minimum.
Si un jour tu parts aux US prends une autre CB :mdr:
rexasso
Messages : 1811
Enregistré le : jeu. sept. 27, 2007 21:10 pm

Re: commande passée towerhobbies

Message par rexasso »

Commande passée mardi dernier, reçu hier en USPS priority mail. Nickel !!
abenji95
Messages : 141
Enregistré le : sam. déc. 31, 2005 23:30 pm
Localisation : Cergy
Contact :

Re: commande passée towerhobbies

Message par abenji95 »

ba, je suis vraiment blazé !

je vai repasser plusieurs commandes mais elles ont tous été rejeté à cause de ce fameux numéro non trouvé par ma banque ( caisse d'épargne)
donc ce soir je refais une commande et je vai faire un photocopie de ma cb et de ma carte d'identité comme demandé ....

vous trouvez pas sa bizarre ?????
rexasso
Messages : 1811
Enregistré le : jeu. sept. 27, 2007 21:10 pm

Re: commande passée towerhobbies

Message par rexasso »

C'est à ta banque qu'il faut poser la question.

Sinon essaye un autre site pour voir.
Répondre

Retourner vers « VPC, Boutiques en ligne de modélisme, transactions »